Anneyim111 Nefsini köreltcek kadar yersen birşey olmaz bence. Ben kendime hiç sınır koymadım herşeyden yedim, hâlâ yiyorum bebişim de gayet sağlıklı. İlk hamileliğimde de öyleydim oğlum 4 yaşına giricek maşallahı var. Abartmıcak derecede yemenizin bir zararı olcağını düşünmüyorum