nisoom01 Kızlar sakarya bilecik osmaneli çok fena yangınlar var hayvanlar yandı hep köyler yandı hiç bir fenomen ünlü paylaşım yapmıyor lütfen bunu görenler paylaşım yapsınlar allah rızası için 4 gündür yangın sönmüyor heryer kül oldu böyle giderse her yer yanacak lütfen paylaşın 😔🙏🏻
Baklavaseverim nisoom01 Evet banada arkadaşım attı yangın sönüp sönüp tekrar çıkıyormuş Allah herkesin yardımcısı olsun insanlar zor durumda ama dediğiniz gibi paylaşım yapan yok
MorKelebek54 nisoom01 ben anlamadim neden kimse sesini çıkartmıyor canim memleketim canim ulkem canim sakaryam cayir cayir yanıyo. Ulkenin yer tarafindan alevler cikiyo nedne hic bir sozde fenomencikler sesini cikartmiyo. Ayrica burda da dogru duzgun yorum dahi yok. İlla kaos mu olmasi lazim yorum gelmesi icin. Yanginla ilgili tek post bu post var. Baska hic bir post yok. Postu gectim şu psta bile yorum yapilmamis. Yazik ya. Kids icin bol kaos kaos diyip laf edenlerim bi tanesi bile kaos postundan cikmaz ama insanliga gelince ne yorum ne post hic bisey yapmazlar. Yazik diyorum baska da bisey demiyorum.
Ncyncy 4 gündur üstümüze kül yağıyor, kaç köylunün evi, hayvanları gitti. Rabbim yardım etsin., dua edin paylaşım yapın lütfen. 🙏🏻
kbrklc16 nisoom01 ben bursa İnegöl’de oturuyorum dün geceden beri havayı görmeniz lazım.uzerimize kül yağıyor bizede yaklaşıyor sabaha kadar genzimiz yandı koku çok vardı Allah yardımcıları olsun umarım.biran önce söner buraya gelirse burası mobilya fabrikaları dolu her yer patlar hayat durur 🥺