Serappklc Merhabalar ben İzmit’e yeni taşındım ve ilk gebeliğim bana önerebileceğiniz iyi bir kadın doğum doktoru var mı (devlet hastanelerinde)
Annesii66 Serappklc şehit hastanesine gidiyorum Ayşegül Özlem hanıma gittim ama pek ilgili gelmedi 28inde farklı bir doktora randevu aldım
Betlm Şehir hastanesinde Nazan hanıma gidiyorum gayet ilgili ve güler yüzlü siz sormadan da her şeyi açıklıyor detaylı anlatıyor ben çok memnunum öneririm ☺️