bebetomveben_ Merhaba arkadaşlar 8+2 deyim ağzımın tadı hiç yok ne yesem tatlanmıyor önerisi olan var mı midemi daha çok bulandırıyor lütfen yardımcı olur musunuz
00gkcm bebetomveben_ ilk başlarda benimde öyleydi sadece muz danone yiyebiliyordum aç kalmaktansa az da olsa kraker muz vs yiyebilirsiniz
Gunes12345 bebetomveben_ malesef kiminin geçiyor kiminin hiç geçmiyor benimde haftalardır sıvı sabun tadı var ağzımda.ne yesem iccem bastırmiyor