Kitayanka_550 Merhaba arkadaşlar pazartesi suni sancı ile doğum yapıcam hastane odanıza süslemeleri kendiniz taktınızmı kapılara
Seldaapk Kitayanka_550 bende bişey merak ediyorum suni sancı verilirken normal odada mi oluyoruz yoksa doğumhanede falan mi ailemiz yanımızda olabiliyor mu yani ?
Kitayanka_550 Ssseval kendim takmak istiyorum yanımda eşim var arkadasım sonra gelir o zamana kadar takabilirim ozaman
Ssseval Kitayanka_550 evet canım takabilirsin . Benim ilk doğum yaptığım hastane sancı başka odada çekiliyodu ben kendim el atamamıştım😂
Seldaapk Kitayanka_550 bana normalde bugün verecekti suni sancıyı 39+4üm tercihi bana bıraktı bende salıya kadar beklemek istedim hem 40 haftam dolsun hemde belki kendi sancim gelir diye ama valla tık yol her ağrıda ümitleniyorum doğum sancısı mi diye