Busra-2 canım ben kanal tedavisi dolgu yaptırdım 2. Trimester dönemindd, doktorumdan yazılı imza aldım diş doktoruma götürdüm hatta yelek ile röntgen bile çektiler. Çok şükür bir sorun olmadı. Tam tersine enfeksiyon daha riskli dedi antibiyotik içmek zorunda kaldım tedaviden sonra