Kbrababy Merhaba arkadaşlar hamileyim 15+1 ve çok şiddetli kalça ağrım oluyor yerimden Kalkamıyorum kapı çalsa zorla kalkarak gidiyorum sadece uzandığım da oluyor ayakta fazla olunca direk topallıyorum. Magnezyum önerir mi acaba doktorum benim gibi yaşayan var mı???
Sevdalinka_30 Kbrababy aynen magnezyum eksikliği olabilir günde 1 adet maden suyu iç bana Dr öyle söyledi benim de kalçam ağrıyor topallıyordum sonraki haftalarda sol kasığım ve bacağıma vuran sancı ve baskı topallama daha da arttı gittim kasık fıtığım çıktı
nisanisa Ay hatırladım birden banada oluyodu o allah yardım etsin çok kötü bazen yürürken kramp vuruyodu yürüyemiyodum falan eşim kucağına alıp yatırıyodu beni zorla
nisanisa Ben magnezyum kullanmıştım hiç bi halta yaramamışti ama tam düzenli kullanırsan faydası olabilir her bünye bir değil