Nazliip Kızlar ilk bebeğini düşük ya da kalp durması sonucu kaybedip ikinci gebeliği sağlıkla ilerleyen var mı çok korkuyorum aynı şeyi yaşayacağım diye
asli0101 Nazliip böyle bişey yaşamadım ama doktorunuzu bu konuda bilgilendirin mutlaka sanırım daha özel ilgileniliyormuş sağlıkla kucağınıza alın 😊
beyzaakartal Nazliip ben ilk bebeğimi kalp durması sonucu kaybettim 3 ay sonra tekrar hamile olduğumu öğrendim şu an 24+5 iz çok şükür sağlıklı bir hamilelik süreci geçiriyorum Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 😊
[silindi] Nazliip ben 8. Haftada kalbi atmıyor diye kürtaj oldum. Gerçi hiç duyamadık kalbini. 2 adet dönemi geçsin dedi hala korkum var. Ama ben çok duydum. İlki benm gibi olup aağlıklı evlatları olan. Ki biri de ablam. Bat 31 . Bakalm belki hamileymdir
fleease Nazliip ben de 5 nisanda kürtaj olmuştum 7+4 te kalp atışı durmuştu. Son adet tarihim 5 haziran şu an tekrar hamileyim tam 7 haftalık, kalp atışını da duyduk doktor bir sıkıntı olmadığını iyi olduğunu söyledi ama sürekli tedirginlik korku var malesef.
meryys beyzaakartal Kaç haftalıkken durdu kalbi çok geçmiş olsun sizede 😔 sonrasında ilaç vs kullandınız mı kan sulandirici gibi
gmzeekl selam canım bende 24 haftalıkken kalbi durduğu için kaybettim bebeğimi 4 ay sonra hamile olduğumu öprendim şuaan 28 haftalığım şuan herşey sağlıklı ilerliyor inşallah sağlıkla gelir
Nazliip gmzeekl amin inşallah kalp durması için herhangi bir ilaç kullanıyor musunuz yoksa normal şekilde mi ilerlediniz
hivda21 [silindi] benimde bir kızım var şükür ikinci gebeliğim dün sonlandı hiç kalp atışını duymadık sadece vajinal ultrason dan çok az bir şey duydu doktor o da yüzde 90 kürtaj dedi dün durdu kalbi kürtaj oldum bende çok korkuyorum artık hamilelikten tekrar aynı şeyleri yaşamaktan
[silindi] Nazliip inşallah sağlıkla kucağına alırsın. Yüreğini ferah tut. Ablam 2 kayıp, arkadaşım 1 kayıptan sonra sağlıkla çocuklarına kavuştu. Şu an kaç haftalıksın
hurrems Bende 8 haftalikken kalbi durdugu icin kurtaj oldum, sonrasinda 1,5 yil olmadi. simdi 37.hafta bitmek uzere bir an once dogurup sag salim kucagima almak istiyorum ilk haftalar cok zor gecti insan hep endise ediyor
fleease Nazliip inşallah siz de duyarsınız kalp atışını 🙏🏼 Bir ilaç kullanmıyorum birşey demedi doktor.