Kızlar şehir hastanesine gidiyorum ama özel oda vs durumundan dolayı fakülteye gitmeyi de düşünüyorum cep hastaneden randevu aldığınızda saatinizde giriyor musunuz şehir hastanesi gibi yani 2 ye randevu alsam muayene olabilirim demi? Bir de özel oda vs bunları gittiğimizde doktorla konuşabiliyor muyuz? Hangi doktora gidiyorsunuz? Çok soru oldu ama kafam çok karışık geç kalmak istemiyorum 27+4 teyim