brcaslan Kızlar bir sürü isim baktım alya,lina,mira,asel falan filan hepimizin baktığı isimler 😂 Ama yok karar veremiyorum en son eliz umay olarak düşündük ama nasıl sizce ?
Ebrunr ben21 evet öyleymiş. O büyüyene kadar kalmaz muhtemelen 😅 uluslararası geçerli bir isim. İlerde yurtdışına giderse çok rahat kullanabilir.
Ebrunr Ebrunr Tatli_bebek12 yoo hiç takılmıyorum açıkçası benim adıma sıvı sabun var 🥲 duru çok bilindik bir hijyen markası vs. İsim seçerken Türkçe karakter istemedik çünkü teknoloji çağındayız en azından adını klavyede tam yazabilsin ve global geçerliliği olsun istedik. Ayriyetten çift r olan isimleri direkt eledik ilerde kendi dili ya da eşinin vs. Dilinin dönmeme ihtimaline karşılık.
brcaslan Halime34 evlenmeden önceki soyadım duru onuda koycaktım ama basına isim sinidremedimm sadece duruda koymak istemedm
Tatli_bebek12 Ebrunr bu düşünceye sahip olduğunuz için tebrik ediyorum sizi kaynım r harfini söyleyemiyor kizina Ebrar adını koydular kızıda söyleyemiyor o daah kötü bence kızı mesala 8 yaşında bende r harfini söyleyemiyorum o yüzden eşim anlayış gösterdi r harfi olan isimlere hiç bakmadım çünkü seslenirken komik oluyor. Oğlum ayaz kızım da inci olacak
Ebrunr Tatli_bebek12 sağlıkla büyüsünler inşallah 🙏🏻 detaylı ulturasona gittiğim bir doktor vardı o söylemişti bu düşünceyi ve evet dedik çok doğru. Kendi adını söyleyememesi ufaklık için özgüven kırıcı olabilir ilerleyen yaşlarda. Akran zorbalığına maruz kalmaz umarım.
orgunaryus Tatli_bebek12 adım Merve küçükken adımı sorduklarında meyve derdim hangi meyvesin derlerdi 😅
Tatli_bebek12 orgunaryus suandada öylemi duzeldimi ayy benimde babamın adı Ali bana babanın adı ney dediklerinde. Ayı derdim 😀resmen herkes benimle dalga geçerdi okulla kendimizi tanıtmayı hiç sevmezdim ben r ve l ikisini soyleyemiyorum
orgunaryus Tatli_bebek12 Ay iyi ki düzeldi. 😄 Üstüne bir de Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmeni oldum 🤭 sizinki de ayrı trajikomik bir durummuş şimdi gülüyoruz da küçükken öyle olmuyordu 😆
Tatli_bebek12 orgunaryus benim düzelmedi ya doğuştan gelen şeymiş suandada böyleyim ama zor yani çocukluktan kalan anılar felan herkesden bir adım geriden geliyordum okumayi çok severdm çok hızlı okurdum ama okulda hıc okuma yapmazdım utanır çekinirdim