Dilaractarhan Yalancı doğum sancıları başlayan var mı? Nasıl bir ağrı oluyor sizlerde? Ben de başladı sanırım bir tık korkuyorum 🥲
Ashima Dilaractarhan kasıklardan kramp gibi bi ağrı oluyor ama uzun sürmüyor. Yalancı doğum sancısı mı oluyor emin değilim.
Limn Dilaractarhan ne kadarlıksınız? Valla benimde sancılarım var ama yalanmı gercekmi bilmiyorum tek bildiğim şuan oturduğum yerden kalkarken ki baskı ve genital bölgemin üst kemik kısmının ağırdığı💆🏻♀️ birde bel ağrısı 38+1 💕
Htcbyttt Dilaractarhan benimde başladı 33+4 haftalığım karnım sertleşiyor kasık ağrısı oluyor bazen böyle adet ağrısı gibi dün gece midemden sırtıma geçen bi ağrı vardı karnımda sertleşme yine bol bol dinlenmeye çalışıyorum vajinamdada ağrı oluyor ayağı kalkarken falan baskı hissediyorum
Dilaractarhan Limn 29+6 bizim de. Aniden bi kramp giriyor doktor normal her şey dedi ama insan bi korkuyor
Busracim35 Karnım kaskatı kesiliyor ama dinlenince geçiyor sol yan yatabilirsin yada hafif yürüyebilirsin
Dilaractarhan Busracim35 sol yan yatış her şeye iyi geliyor hamilelikte mide yanması olunca da bu pozisyon iyi geliyor 🥲
Limn Dilaractarhan tabiki , aniden olunca ben bazen şey diyorumm şş tamam sakin ol😅😅 Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah🙏
deryakrgz Dilaractarhan 30+2 yim bende bebek bir yerde toplanıyor gibi karnım sertleşiyor ilk gebelik olunca bende tedirgin oldum normal mi acaba 🙄
Damlaacpn 39+2 deyim ama henüz sancı felan hiç hissetmedim sadece sağ iç kasığıma bazen bi vuruyo geciyo onun dışında henüz bişey yok 🥹