Zeynepkab Ben ebe olarak yorum yapmak istedim canım.Anlattığın akıntı büyük ihtimalle nişandır. Nişan bazen herkesin sandığı gibi kanlı ya da tek seferlik olmaz. Beyaz, şeffaf, sümüksü, bazen sarımsı kıvamda da olabilir. Hele ki 36+1’deysen, rahim ağzı yavaş yavaş açılmaya başlamış olabilir. Bu yüzden bu tarz bir akıntı birkaç gün de sürebilir, hemen doğum başlıyor anlamına da gelmez Bazen nişan parça parça gelir, bazen sabah uyanınca iç çamaşırda görülür, bazen de sadece silerken fark edilir. Her kadında farklıdır. Ama nişan geldiyse vücut artık yavaş yavaş doğuma hazırlanıyor demektir. Su gelme, düzenli kasılmalar, belden aşağı inen baskı gibi başka belirtiler de başlarsa mutlaka doktorunu ara. Ama şimdilik her şey normal gözüküyor canım