ipekuysalylmz Ben ebe olarak yorum yapmak istedim canım.O kontrolü herkes biraz korkarak bekliyor ama gözün korkmasın, genelde sadece gözle bakıyorlar. Alttan şöyle bir kontrol ediyorlar ama spekulum falan kullanılmaz, o yüzden düşündüğün kadar acı verici olmuyor Zaten dikişin iyileşmesini, kızarıklık var mı, iltihap olmuş mu ona bakıyor doktor.Sen canın çok yanıyor diye baştan söylersen daha da dikkatli, yumuşak davranır.
İyileşme sürecin nasıl gidiyor diye bakmak önemli canım, bir şey varsa da erkenden önlem alırlar.Ama inşallah hiçbir sorun yoktur da şöyle bir bakar geçer. Korkma, yalnız değilsin. Hepimiz geçtik bu yollardan, geçiyor