Merhabalar. Çarşamba günü sezeryanım var sizlerden yardım istiyorum. İlk dogumum da komple bayılmıştım uyandıgımda agrı ile uyanıyorsun onda direk acı cekmıstım baya. Doktorum o acil bır durumdu komple bayıldın bunda belden yapalım dedi en azından 6-7 saat aco cekmezsın bacakların da uyusuk olacagı ıcın dedi. Sersemlik de olmaz dedi. Genel anestezi bildiğim birşey ama bunu hıc bılmıyorum sizce belden olduğunda daha mı rahat oluyor lütfen yardımcı olur musunuz ikisinin arasında ki fark nasıldır tavsıyenız nedir