Slm Kizlar bugun doktora gittim benim hesabima gore yani adetime gore bugun 6+3 ama doktor 5+4 oldugunu soyledi haliyle kalp atışı da duymadik normal bir durum dedi ama biraz endiselendim bu durumu yasayan varmi 10 gun sonra gel dedi kalp atisi için. İlk kizimda doktor ve kendi hesabim birebir tutmuştu oyuzden biraz endiselendim