LadyX ebe olarak yorum yapmak istedim canım.Vallahi ilk gebelikte her his insanın aklını alıyor, seni çok iyi anlıyorum. O anlattığın vajinal baskı hissi, bıçak gibi saplanan ağrı ve kuyruk sokumuna vuran sancı genelde bebeğin başının iyice aşağı inip doğuma hazırlık yaptığı dönemlerde olur. Özellikle yürüyüş sonrası böyle baskı artabilir çünkü yerçekimiyle aşağıya doğru baskı biniyor.Ama bunlar hemen doğuruyorum anlamına gelmeyebilir canım, sadece vücut doğuma hazırlık yapıyor olabilir. Yine de kasılma başlarsa, düzenli aralıklarla geliyorsa ya da su gelmesi gibi başka belirtiler olursa hemen doktoruna ulaş.Sen şimdi güzelce dinlen, su içmeye devam et. Ayaklarını yukarı kaldırman da çok iyi gelmiş, biraz da sol yanına dönüp yat istersen. Panik yapma kuzum, bu haftalarda böyle hisler artar ama hepsi bebeğin artık sana kavuşmaya hazırlanmasının işaretleri