Kızlar bir şok geçirdim bu 2. Randevumda ve tek yumurta ikizleri olduğunu öğrendim 😊 ama biri diğerinden küçük. Bu diğer büyük olan bebeği etkiler mi sorun çıkar mı dedim doktora hayır dedi. Bu bebek gelişim olarak diğerinden küçük haftaya gel belki bu küçük olan ona kavuşacak dedi. Kalp atışını duyduk büyük olanın küçük olan için ise erken diye haftaya bekliyorum. Benzer durum yaşayan var mı