Baharln bende aynı düşüncedeydim sizinle yorumlardan dolayı sonra bi kaç kişiden olumlu duyumlar aldım bi de merve durmuş diye bi doktor varmış hastaneden özellikle onun hakkında çok iyi şeyler duyuyorum bi kere gidip muayene olmak istiyorum sonra karar vericem bende