Ilayda1 Bu akşam çatlatma iğnemi yaptıkk veee cuma günü aşılama olacağımmm ♥️♥️ Ayyy öylee bir heyecan varki anlatamam 🥹
tatlibebegim_ Ilayda1 ayy seni hatırladım 2. Bebiş için olacaktı dimiii inşallah pozitif sonuç olurr takipteyim senii haber ett😌
Annelikyolundabiri Canım benim emeklerinin karşılığını almak nasip olsun, gebelik haberini paylaş inşallah 🫶🏻 kaçıncı gün kaç embriyo koyulacak?
Ilayda1 Annelikyolundabiri Transfer diyince yanlış anlaşılma oldu canım tüp bebek değil aşılama olacağım 🙈 Ama evett inşallah nasip olurda gebelik haberi paylaşırım ♥️🐣