Seldaakmzz Kızlar iyi akşamlar sizinle paylaşmak istediğim ve danışmak istediğim birkaç bir şey var yaklaşık birkaç aydır çocuk için deneme yapıyoruz çikolata kistlerim var ama bunların %100 engel olacağını söylemiyorlar bununla ilgili net bir şey söyleyemeyiz denemeniz gerekiyor diyor doktorlar ama ben korunmuyorum herhangi bir şey de olmuyor aşırı kafama takıyorum her ay regli günümü sayıyorum olacak mıyım olmayacak mıyım herhangi bir test yapmalı mıyım beklemeli miyim ne üzerine gitmeliyim gerçekten bilmiyorum lütfen bana yol gösterir misiniz
Baklavaseverim Seldaakmzz Hayır engel değil daha doğrusu kişiye göre değişiyor sadece kistim patlayınca 2 sene hamile kalamayacağımı söylemişti doktor yaşım da küçük evli değildim o dönem 2 sene dolunca hamile kaldım hamileyken de başta hemarojik kistim oldu Allaha şükür 8. Hafta da geçti 🥰🥰
Linaa90 Seldaakmzz canım sanırım bu kistlerin çeşitleri var bi arkadaşım çikolata kistiyle 2 çocuk doğurdu birinde işte tüp bebek dediler yada belki yeri konumu önemli tüp bebek olan arkadaşımın sol yumurta kanalına yapışıkmış
Civciv54 Seldaakmzz bende yorumları okumaya geldim. Doktora adetimin 5. Günü gittim ve bana çikolata kistine benzer bir şey olduğunu söyledi ilk söylediğinde bilgim olmadığı için önemsemedim ama başka sayfalarda okudukça gebeliğe bu mu engel oluyor diye düşünmeden edemedim şimdi de
gmzlpsln Seldaakmzz benmde var çikolata kistim yıllardır.küçülmeyıp sürekli duran.normal kistlerde var hemde bircok.denemeden bilemeyız demişti doktr olmayadablir demişti .ama oldu 6 ay sonra.hamileliktede büyümüş baya ve almslardı.şimdide istemeden ikinci oldu 😔
Fuunndaaa Benimde her iki tarafta çikolata kistim vardı kac sene denedim, daha sonra doktorlar direk tüp bebek tedavisi önerdi, aşılama dahi önermediler bu kistlere sebep olan endometriozis yumurta kalitesini kötü etkiliyor
Seldaakmzz Fuunndaaa şuan son durum ne peki benimde var ama çok küçük olduğunu söyledi doktor ve çikolata kistinin yan etkilerini yaşamıyorum sancı falan adetimde düzenli aslında
Seldaakmzz Baklavaseverim çikolata kisti olduğuna emin misiniz peki her doktor her kiste çikolata diyormuş öyle diyorlar. Ama içimde kötü bi his var bunu hiçbir şekilde atamıyorum. Herkes saçmalama dedede sanki bu benim sınavım olacak gibi hissediyorum çok taktığımında farkındayım
Baklavaseverim Seldaakmzz Benim ki sürekli değişti bir ara pkos dediler çok küçüktüm sonra çikolata kistiydi adet öncesi oluşup adetle birlikte dağılıyor zaten çikolata kisti en son hemarojik kist olmaya başladı onunla mesela banada hamile kalamazsın dediler ama gayette kaldım hemarojik kanamalı olan o yüzden çok takmayın insan çok takınca hamilelik gecikiyor prolaktin yüksekse sadece hamileliğe engel oluyor onunda sebebini bilmiyorum olmazsa kan verip baktırırsınız ona da ben de kistten sandım prolaktinden çıktı bir de benimkiler minimum 5 cm oluyordu
Baklavaseverim Seldaakmzz yok her kiste çikolata kist demiyorlar dediğim gibi çikolata kisti adetle küçülür büyür dağılır diğerleri öyle olmuyor pkos ilaçla tedavi ediliyor mesela hemarojik kist takip ediliyor diğerleri de ameliyatla alınıyor endişe etmeyin kistin engeli de adet düzensizliği zaten adetiniz düzenliyse hiç korkmayın her şeyi ona bağlarlar ama nasip işi bir de duanız hep sağlıkla hayırlısıyla olsun diyin ben olsun olsun diyordum gerçekten çok zor bir hamilelik geçirdim kistle alakası yoktu kendinizi sıkmayın
Kbra_nur2 Seldaakmzz çikolata kisti değil ama çok gerçek birşey söyleyeceğim senin stresin engel olur çok net . Gebelik stresten aşırı etkilenir öncelikle stresi bitir iki tane bebek kafası kadar kistle 34 haftalık hamileyim şuan bebekten çok kistler yer kaplıyor ve bebeğim çok şükür iyi doğumda sezeryanla kistlerimi de almaya çalışacak doktor yani en küçük kistim 11 cm sen düşün ve hiç planımızda bebek yoktu kazayla oldu yani sen içini ferah tut kistlerle hamile kalan bir sürü tanıdığım var
Fuunndaaa Seldaakmzz benim çikolata kistleri amhımı çok düşürdü en son 0.41 de üstelik yaşımda genç mecburen tüp bebek tedavi gördüm
Seldaakmzz Baklavaseverim benim 1 tanesi ölçüsün tam göremediler diğeri 2.5 cm dediler çokta küçük tüplerime mi baktırmalıyım atladığım bisey mi car bunları düşünüyorum sürekli
Seldaakmzz Baklavaseverim o kadar güzel konuşuyorsunuz ki ezan okunuyor içim dağlanıyor bazen eşime bile tam olarak duygularımı korkularımı söyleyemiyorum. Çünkü o da olmuyor mu acaba diye düşünüyor bazen farkediyorum. Zaman geçmeden yapmam gereken bisey var mı diye düşünüyorum bilmediğim yada
Baklavaseverim Seldaakmzz Hayır sadece bir süre akışına bırakın evlendim 2 ay sonra çocuğum olsun istedim genç anne olmak hayalimdi 3 ay geçti olmuyor dedim ilaç kullandığım halde prolaktin düşsün diye en sonunda demek ki hayırlısı bu dedim ve ovulasyon testi yaptım doktorum bir gün hamile kalma ihtimalin yüzde 99 dedi ve cidden ondan sonra hamile kaldım o ara artık olsa da olur olmasa da kafasındaydım ve illa sorun siz de olacak diye bir şey yok belki eşinizdedir en güzeli doğal yollar 2-3 sene denediyseniz olmadıysa evet başka şeylerden şüphe duyun oda isterseniz şu an çoğu insan zorlanıyor kimse zaten aslında pat diye hamile kalmıyor nadir doktorum şu an yediklerimiz hormonlu olduğundan her şey daha zor demişti kendinizi sıkmayın lütfen ve her kadın doğurgan olmuyormuş öyle hemen hamile kalanlar doğurgan kadınlarmış oda aynı şekilde nadirmiş
Seldaakmzz Baklavaseverim 1 yıldır evliyim ilk zamanlar ailesel çok zorluklar yaşadım çocuk düşünmeye dermanım hiç olmadı ams bi kaç aydır takmışım kafaya istemsizce ben yumurtlama günümü en sağlıklı doktordan öğrensem sanırım daha iyi olacak dimi şuan reglmin ilk günündeyim ne zaman doktora gitmeliyim sizce
Baklavaseverim Seldaakmzz regliniz bitince gidebilirsiniz yani ben 10 gün oluyorum zaten reglle birlikte başlangıcıyla 13. Gün yumurtlama oluyor ovulasyon testi yapın koyulaşmaya başladıysa gidin koyulaştığı gün beraberlik olmalı zaten ondan sonra gün aşırı ya da her gün afedersiniz beraberlik olsun diyordu dr yumurtalar hazırsa de söylüyor ama vajinal usg yapmıştı doktorum onu söyliyim bazısı ondan da korkuyor 2 ay zaten kısa bir süre kendinize zaman tanıyın rahat olun inşAllah en kısa zamanda sağlıkla hamile kalırsınız stres çok etkiliyor hamile kalmayı zorlaştırıyor dediğim gibi pozitif ve sakin kalın stres yapmayın
Seldaakmzz Baklavaseverim ovülasyon yapmıştım pik göremedim bi türlü ama koyulasmalaro görmeye başladım silikte olsa çıkmaya başlamıştı. Sakin kalmalıyım kötü düşünmemeliyim inşallah olucak ALLAHA sonsuz güveniyorum inşallah 🙏🏼
Baklavaseverim Seldaakmzz Benim de öyle olmuştu ya herhalde hiç pik yapmayacak demiştim şimdi baktım da 16. Gün de falan pik yapmış 13 de koyulaşma yeni başlamış koyulaşma başlasın diğer gün gidin 10. Gün de bi hafif koyulaşmış sonra hiç bir şey yok 15 de yine koyulaşma başlamış 16 da pik yapmış benim adetim çok düzensizdi ondan da böyle oldu tekrar söylüyorum kesinlikle akışa bırakın güzel haberlerinizi bekliyorum ☺️💕
Seldaakmzz busrakartall87 kistleriniz ne kadar büyüklükteydi yan etkilerini gördünüz mü peki ve nasıl hamile kaldınız 🙏🏼
busrakartall87 Seldaakmzz sol tarafta vardı sadece 3,5 cm ilişkide ağrı oluyordu evlendim ilk ay meğerse çikolata kistinden kaynaklıymış ilaçlar falan çatlatma iğnesi hiç biriyle hamile kalamadım 5 ay önce aktardan papatya ve hayıt tohumu karışımı aldım o ay aynı zamanda hayıt sirkesi kullandım ve aklımdan hamileliği çıkardım zaten Ramazan ayıydı bayağı yoğun geçti ihtimal vermedim ama o ay hamile kalmışım
Seldaakmzz busrakartall87 çok güzel bi haber çok sevindim ben hiçbir sekılde aklımdan çıkaramıyorum 😭 Bu otları bende deneyeceğim inşallah Rabbim Banada hayırlısıyla ve saglıkla bir evlat nasip etsin 🙏🏼
busrakartall87 Seldaakmzz biraz rahatlamak lazım kafaya taktıkça gerçekten olmuyo inşallah en kısa zamanda sizede nasip olur
Seldaakmzz Linaa90 düzgün bi doktora denk gelemedim bence çünkü kimse düzgünce aydınlatmıyor bu konuda beni 😭