Az önce bir başlık açmıştım kafama takıldı bebeğim aşırı önden gidiyor kilo olarak da şuan kafası ve karnı 40 hafta ile uyumlu ben ise 35 haftalık hamileyim kilosu da 3800 doktor perinatolojiye falan da yönlendirmiyor şeker yükleme de şeker çıkmadı ama son 2 3 haftadır ara ara parmaktan baktırıyorum biraz yüksek çıkıyor hatta 2 gün önce kan verdim glukoz 110 çıktı buna rağmen neden yönlendirme vs yapmıyor acaba sıkıntı vs yok ben mi kafama takıyorum