28 haftalık hamileyim şimdiye kadar hareketlerini güzel hissederdim ama üç gündür pek hissetmiyorum neden böyle oldu anlamadım.
Normal mi aranızda yaşayan oldu mu?
Dün hastaneye gittim nst ye gönderdi Dr girdiğim zaman nstye hareket etti Allah’ım dedim sana hamd olsun odur budur yine aynı oldu hareket etmiyo geceli gündüzlü çok üzülüyorum bu duruma