mysunshine1 Test yapıp da pozitif gören var mı ? İnternetten test sipariş verdim yarın gelecek yapmamak için direniyorum, memelerde hassasiyet, ara ara kasıklarımda batma var. Eğer Allah izin verirse olursa 2. Bebeğim olacak ama çok heyecanlıyım
Sindirella-94 mysunshine1 benim sat 1 temmuz test yaptım biri pozitif biri negatif anlamadım gitti gebemiyim degilmiyim bat 27 temmuz
Zarifokur Gkcgkc benim sabah böyle afedersin Sümüksü desem uzayan az beyaz akıntı geldi iki kere falan daha gelmedi .