Benimde 5.5 haftalıkken kanamam oldu acile gittim idrar testi yaptı enfeksiyon çıktı doktorumu aradılar progesteron iğnesi yapıldı sonrasında fitil progesteron ve antibiyotik verdi 2 gün sonra doktora gittik bebeği gördük ama kalp atışı için haftaya tekrar gel dedi idrar kültürü verdim temiz çıktı. Şuanda arada hafifi kanamam oluyor. Bence ihmal etmeyin. Geçmiş oslun sağlıkla doğsun bebeklerimiz ☺️