Doktorum 14 haftalık gittiğim tarihte %99 erkek dedi bu cumartesi tekrar kontrolümüz var 19. Haftamdayım cinsiyet değişimi yaşar mıyız başına gelen var mı
En önemlisinin sağlık olduğunu biliyorum fakat hep kız çocuk hevesim vardı yıllardır bi kız kardeşim olmadığı için içim hep buruktur o yüzden bir yoldaş kız bebek çok istiyordum doktor çok emindi ama bilemiyorum