Aselimm2 su erkeklerin baba isim merakını hiç anlamıyorum ben taşıyorum benim vücudum değişiyor ameliyathaneye bile tek başıma giriyorum değil babasının ismi kocamın ismini bile koymam hamileliği acı olarak biz yaşıyoruz ne hakla babasının adını koymak istiyor insan bunu söylerken utanır da dili varmaz ay çok sinir oluyorum şöyle erkeklere