leylasinan Rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin🤲🐥. Bir sorum olacaktı. Neden 38+1de sezeryan oluyorsunuz 39dan önce yapmıyorlar. Bnde şuan 37+1 doktorum 5 ağustosa sezeryan günü verdi biraz daha erken yapın dedim kabul etmedi
Zeynepackgz leylasinan yo yapıyorlar banada hiç bir sebeb yokken 38+ 4 e gün vermişlerdi ilkimde ama birşey olmaz kalması daha iyi daha çok gelisiyormus tabi son zamanlr insan sıkılıyor hamilelikten anlıyorum sizi
ipeksisi leylasinan doktorum senelik iznine ayrılacak canım gitmeden yapalım dedi zaten sancilaniyorum iyi oldu benim icin
leylasinan ozge76 Rabbim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲 güzel haberlerinizi ve doğum hikayenizi bekliyorum 😍