Kızlar 30 haftalık hamileyim doktoruma danışarak tatile geldim burada o kadar yoruldum ki ayaklarım çok ödem topladı bugün istirahat ettim bol bol dün gece ve sabah sık sık kasılmalarım oldu bebek hareketleride çok az bugün 2 saatte 1 tekme anca atıyordur dün nst ye girdim sancı çıkmadı kalp atışıda dinledik ama bugün hareketlerinin bu kadar az olması hatta yok gibi birşey beni çok korkutuyor bebeğime birşey olmasından çok korkuyorum benim gibi olan var mı bu durumu yaşayan içimi rahatlatın ne olur