Çalışan anneler bu sıcaklarda işe gidip gelmek çok zor oluyor. En azından yetkililerin dışarı çıkmayın diye uyardığı perşembe ve cuma günü için biz çalışan hamile annelere idari izin gelmez mi? Ben cimere ve bulunduğum ilin valiliğine yazdım henüz dönüş olmadı