Anestezi İlk oğlumun adı Alptuğ 2. Bebeğimde erkek isim önerilerinizi bekliyorum kızlar illa alptuğ ismine uyumasına gerek yok 😊
emineaydn Anestezi Göktuğ cok uyar ama uymasına gerek yok demişsnz 😊 benmde oğlum olacak bir kac hafta snra ama hala netleştiremedm ismi
payidar Ahmet Kayra koyuyoruz oğlumuzun adını nasipse ☺️ Kayra diye çağıracağız, fikir olsun sizede ❣️