defnekusum Ben ebe olarak yorum yapmak istedim Canım merak etmen çok normal, bu tür kararlar bazen son haftalara kadar netleşmeyebiliyor. Bebeğin iri olması ve baş önde gitmesi elbette göz önüne alınır ama tek başına sezaryen kararı için yeterli olmaz her zaman. Doktorun seni doğuma kadar takip eder, eğer normal doğum için uygun görürse bekler. Ama panik atak gibi psikolojik durumlar da doğumu etkileyebilir, doktorun seni dinleyip seni en rahat ettirecek yönteme karar verir kontrolde mutlaka bu konuyu açık açık konuş, içinden geçenleri söyle. Son haftalara doğru daha net karar veriliyor zaten