pembeayakkabilikiz slme 5+1 benımde aynısı gozlerımi açamıyorum uyumak ıstıyorum hep ama uyuyamıyorum kızım uyutmuyor o yüzden çok yorgunum 😞
defnekusum slme 35. Haftadan merhaba 😂 ilk sıralar ben de yoktu da şimdi çok arttı sıcaklarda etkiliyor sanırım
Ecrin_47 slme bu gün bnde öyleyim dün de biraz ağladım 🤷🏼♀️niye böyle oldum bilmiyorum hormonla alakalı sanırım 5+4 günlük olduk cuma günü inşallah bebeği görürüz 😕
zeyka Bende 5+4 oldum. Aynı durumdayız ama malesef yatıp dinlemiyorum da 2 küçük çocuk sürekli peşimde üstümde sağımda solumda tepemde 😁😁