Mrszeyna Kızlar adete 2 gün kala kan verdim 1.2 çıktı ama 2 gündür kafamı yerden kaldıramıyorum 3 de uyandım 5 bidaha dalmışım şimdi kalktım karnım ağrıyo bide uyku halsizim adet belirtisi hiç yok bu sabah testte yaptım bişi yok pazartesi günü kan verince ultrason ile rahim kalınlığı 9.6 dedi bende pcos var geç yumutlamış olabilirsin bir hafta bekle dedi adetin gelmezse test tekrarı dedi başına gelen varmı acaba
Vera3287 Adetten 3 gün önce kan verdim 3 gibi bir değerim vardı, hamilelik belirtilerim vardı adet gününde erken gebelikle baktım çift çizgi gördüm 2 gün sonra refl oldum muhtemelen kimyasaldı. Umarım seninki öyle değildir gebesindir inşallah 😇