Kızlar merhaba 3 aylık gebeyim. Kan sonuçlarımda tsh değerim normal değerin biraz üstünde çıkması sonucu doktor ultrason istedi. Geçen gün ultrason çektirdim rapor sonucunda yaklaşık 1 cm çapında nodül olduğu söylendi ve bugün biyopsi istendi. Bugün biyopsimi verdim 1 hafta sonra sonucumu alacağım. Biyopsi alan doktor ‘nodül yazılmış ama burada nodül topluluğu var bak’ dedi yanındaki asistanına bu da beni endişelendirdi açıkçası. Sorum şu gebelikte tiroidi yüksek olup nodülü olan var mıydı nasıl bir yol izlediniz ?