Son adet tarıhım 2 haziran. Femra ile yumurta takibi yaptık ve çatladı kendi 21 hazıranda çatlama oldu sonrası ilişki günleri oldu .Ben 13 gün sonra yani 3 temmuzda kan testi verdim çıkmadı tekrar 12 temmuzda kan verdim 761 ike öğrendim gebeliğimi.doktor sata göre hesapladı şuan 7 +2
6+4 de kese gördük ama yolk oluşmamış dedi . Yani kızlar anlamadığım geç mi döllendi acaba da yolk falan oluşmadı yoksa 6 +4 de sadece kese görünmesi normal mi kafam çok karıştı