Suheyle1 Ben ebe olarak yorum yapmak istedim önce sakin olmanı söyleyeyim. NST’de sancıların 100’leri görmesi kasılmaların güçlü olduğunu gösterir ama senin hissetmemen normal olabilir, özellikle de eşik değerin yüksekse. Bu bazen doğumun başında olur, vücut hazırlanıyordur. Ama devletin seni acilen sezaryene almak istemesi biraz dikkate alınması gereken bir durum. Demek ki NST dışında başka bir parametre onları düşüündğrdü suyun, nişanın gelmediyse ve bebek hareketlerinde azalma yoksa, kasılmalar düzenli değilse, kendini iyi hissediyorsan sabaha kadar beklemen çoğu durumda bir sorun yaratmaz. Ancak kasılmaların ritmikleşirse, suyun gelirse ya da bebek hareketlerinde azalma olursa hemen doktoruna ya da hastaneye başvur. Özellikle sezaryen planlandıysa ve bu kasılmalar doğumu öne çekiyorsa takibin daha dikkatli olmalı canim ama şu an yazdıklarına göre, kendini iyi hissediyorsan, hareketler normalse ve doktorun da bilgilendirildiyse sabaha kadar takip edip değerlendirmek uygun olur. Yine de içini rahat ettirmeyen bir şey varsa sezaryen yapılacak hastaneye gitmekten çekinme