Çok zorlu ama umut dolu bir süreç 4 kere transfer oldum, ilk tüp bebeğim tuttu ama 30 haftalık kalbi durdu daha sonra ard arda iki kere daha denedim, şimdi tekrar transfer oldum, süreç maddi manevi olarak yorucu ben hep özel hastanede tedavi gördüm ilaçlar çok pahalı rapor çıkartırca da bir kısmıın karşılıyor sanırım SGK, genetik taramalı önerildiyse o daha da maliyetli özel merkezde tedavi görürseniz eğer ama umut dolu bir yola çıkıyorsunuz umarım sonu güzel olur