Aynure27 ben 32. Hafta izin almak için gittim , 2 hafta geri dedi ama kafa 32 idi ,göbek çevresi ayaklar 29-30 çıktı . Gelişim durmus dedi , kilo 1800 e yakın bir şeydi , perinatolojiye git dedi , down dedi , yok su alınacak dendi , bir şey yapmadım , 2 hafta geçti 34 te , kilo olarak aynıydı hemen hemen 1900 den az çıkıyordu , perinatoloji biraz daha bekletelim ama her türlü 37yi görmez ,bir de riski almadığına dair kağıt imzalandı,başka doktora gittim , içinde büyümüyor dışarıdan destekleyelim, nabzı da düşüyor gibi dedi öyle 34 te sezeryanla aldılar .. niye olduğunu bulamadılar , damar tıkanmış olabilir , tansiyon aniden yükselmiş o tıkamış olabilir ,kan pıhtılaşma yapmış olabilir denildi ,yani niyesi bilinmiyor. şuan 2. Gebelik endişeliyim , 21+3 oldum , 32 ye kadar ilkinde de bir şey yoktu. 32 de başladı . İnşaallah bunda bi sıkıntı olmaz .