Nurelifsevim sizinki de biraz ilerlemiş sanırım, benim sadece akıntım fazlalaşıyordu ama ağrım sızım olmuyordu çok şükür, dut kurusu kaynatıp suyunu içebilirisiniz ben sabahları tane şeklinde tüketiyorum ve nioli yağı kullanıyorum toparlıyor hemen bol da su içmek gerekiyor içine de limon koyun geçmiş olsun ama randevu bekleme bence sağlık ocağıda tek kullanımlık o ilacı yazıyor onu kullan ilkten dediklerimi de uygularsan randevu bulunca yine bi tahlil isticekler çünkü senden