vanilya_kokusu normal doğum sırf bu yüzden beni korkutuyor ama doktordan doktora değişiyor mu bilmiyorum Ankara’daki doktorum yaptığında anlamıyordum bile beni konuştururken yapıyordu hiç canım acımıyordu yanmıyordu. Başka doktora gittiğimde girişte kendimi kastığım için acıyor ama sonrasında acı olmuyor