happyflowers
Benim hep gittiğim doktor lökositi yüksek görünce , ya da bakteriyi ( diyelim 20 ) direkt antibiyotik yazıyordu
Doğum için gittiğim doktorum ise, kültür bakılmalı üreme yoksa boşuna antibiyotik yazılmamalı demişti. Ama ben bakteri çıktı falan demiştim. Tamam da o idrar verdiğin kaplar çok mu steril bunu düşündün mü demişti. Üremeye bakılmalı dedi. Siz bi doktorunuza danışın bu üreme konusunu.