Kızlar hamileyim 3.sezaryanım olucak 1 tane sağlıklı çocuğum var ama 2.sezaryanım acil doğum oldu bebeğimi kaybettim şimdi 3.ye hamileyim ama her sezaryan bi risk diyolar sizlerin kaç tane korkuyorum çok ama çocuğum da olsun oğlumun kardeşi olsun istiyorum