abdulhamit Ben ilk gebeliğim de çok ödem ve şişkinlik yaşadım 37 numara ayakkabı giyen ben neredeyse 40 numaraya yaklaştım aslında sorum şu ilkinde bunu yaşayan olup ikincisinde hiçbir şişkinlik olmayan varmı inşaallah ödem ve şişkinlik yaşamam
eylulll01 abdulhamit benim doğuma 25 gün falan kaldı daha yeni şişmeye başladı 2.de iç karnım da genişledi ödem az çatlak hiç yaşamadım diyebilirim
Nrnn abdulhamit benim de ilk gebeligimde çok odemim vardı 25 kilo almıştım ama bu ikinci gebeligimde 16 kilo aldim ve ödemim hiç yok ilk gebelikte sürekli yattığım için bunda yatma fırsatım hiç olmadı sürekli kızımın arkasına dolandığım hareketli olduğum için bence ödem de kiloda diğerine göre olmadı