Annesii66 bende çok korkuyorum ya😵💫ilki çok kötü geçti canlı canlı kestiler beni butun neşter eksiklerini hissettim çocuğum makat olduğu için o itme ve çekme hareketlerinde ölüyor gibi hissettim ama dikişe gelince hiçbir şey hissetmedim.sonra da o ağrı ve karnıma basmalari çok kötüydü.Simdi kesinlikle bir uzmanla girecem doguma asistanlara bırakmayacam kendimi