annebebek16 bana o zaman bi şey dememişti ama bana da biraz az gelmişti çünkü bir haftada sadece 50 gr falan almıştı cihazların hata payıdır falan diye düşündüm 32 de 1900 çıkınca sınırda biraz dedi yani sen beslenmesen bu arkadaş geri kalacak dedi beslen ve çok hareketli olma ki bebeğe besin gitsin dedi 33+2 de gideceğim bu cuma bakalım nasıl gelişmiş