Merhaba güzel anneler ve adayları🌸 Biliyorsunuz bir süredir düzenli araştırma halindeydim sizlere de çok soruyordum buralardan. Sağlıklı bir gebelik olmadığı ve bebeğimin kalp atışını duyamadığımız için bugün gebeliğin sonlandırıldı. İlk gebeliğimdi çokça heyecan mutluluk halindeydim. Psikolojik ve duygusal ne hissedeceğimi bilmiyorum şuan ama bolca duanıza ihtiyacım var 💔❤️🩹