auroraa92 Canım merhaba ben ebe larin 😿çok üzülme, sen elinden geleni yapmışsın. Oksapar da kullanmışsın, progestan dA Kalp atımı varsa hala bir umut var ama gelişim durduysa doktorun zaten en doğru kararı verecektir. Bu süreçte kendini suçlama, amh düşük olsa da sen yine de hamile kalabilmişsin, bu çok kıymetli. Eşindeki genetik durum da çoğu zaman sıkıntı yaratmaz, doktorun da aynı şeyi demiş zaten Yumurtaların kalitesiz değil ama belki biraz destek gerekebilir. Bir dahaki gebelik öncesi iyi bir tüp bebek merkeziyle görüşüp detaylı değerlendirme yaptırmanı öneririm. Moralini bozma, çok kişi böyle süreçlerden geçiyor ama sonunda bebeklerini kucağına alıyor canim benim üzülme umutsuzlüa asla kapilma