Esram333 Elome tüm testlerimde silik çizgi çıkmasına rağmen betam 459 çıkmıştı şuan 15 haftalık gebeyim
vanilya_kokusu Yazmelegi_ benimde bunun azıcık koyusuydu beta 422 çıktı pazartesi gene verdim 856 olmuştu
Mamiko_2020 Benim böyleydi 🥰beta 31 çıkan testime göre hesap ettiğimde 5 falan değerimi yakaladı sanırım awox ☺️
vanilya_kokusu Yazmelegi_ kontrol e gitin mi hiç ben dhaa gitmedim ya acaba ne zaman gitsme kalp atisinu duyarım betam şimdi yükselmiş büyük ihtimalle 🥹
Yenihayatyeniumut51 Yazmelegi_ Dry94_ Oyku29 Esram333 vanilya_kokusu Aleynadiyorki Sırasıyla Pazar Pazartesi Salı günlerinin testi
vanilya_kokusu Yazmelegi_ 5 gözüküyor chatgpt ye.soruyorum 5 hafta iki gün diyor burası da 4 hafta iki çıkarıyor kız anlamadım 😂😂 son âdet tarihim 23 hazıran
Yenihayatyeniumut51 Merhaba kızlar awox kutuma çizgisi veriyor mu acaba kullanananlar yazabilir misiniz
Nasia Yenihayatyeniumut51 merhaba. Ben kullandım normalde hiç vermiyordu ama bu ay yaptıgım her testte kuruma çizgisi verdi
anneyim01 Yenihayatyeniumut51 veryor dediler ama ben daha denk gelmedim Kuruma değilde bebeişin cizgisi olr inş Birde ben eczaneden almadım trend den getirttim