Ahben0104_ bana 5. Haftadan beri dediler kanama alanımvar kese şekli bozuk diye hep kürtaj dediler . Bos gebelik bebek yok diye . Ben çok araştırdım o süreçte hep 7. Haftaya kadsr bekleyin diyorlardı belki geç döllenme olmustur dediler bekledim ama maalesef hiç bi gelişme olmadı . 5. Haftada kese gelişimi durmustu. 4 farklı doktra görüdüm en son prof gittim hepsi aynısın dedi . Sonra kürtaj oldum. Doktorlar hep üzülme dedi böylesi daha hayırlısı vucut zararlı saglıksız bi gebelik oldugu için kabul etmiyor atmaya çalısıyor dediler . 2 adet bekle tekrar dene dedi doktor 35 yasındayım . 2 adet sonrası tekrar hamileyim suanda 6. Haftadayım bu hafta inşallah bebeğimi göreceğim .