Eylül ortası doğum bekliyoruz kısa kollu aldığım tek şey zıbınları, eğer sıcak olursa alt pijaması ve kısa kollu zıbını ile durur diye düşündüm ama uzun kol zıbın da aldım tabii. Onun dışında tüm her şeyi uzun kollu, ama çok kalın değil normaller. Sadece 3-6 ay olarak birkaç tane kalın parça aldım, bebişler çok sıcağı da sevmiyor hatta daha tehlikeli malum. Ama ben şöyle bir geçen seneki Eylül Ekim fotoğraflarıma baktım da galeriden ben yazlık giyiniyormuşum, arkadaşlarım, eşim, annem babam hep kısa kollu fotoğraflarda😄 demek ki öyle kar kıyamet soğuk çökmüyormuş dedim